sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

Väsynyt kissamuori

Kylläpä voi ihmistä väsyttää, huhhuh. Vaikka mulla on vaan 4h työpäivät, oon ollu koko viikonlopun ihan koomassa ja viettäny suurimman osan ajasta sängyssä nukkuen tai vähintään torkkuen. Sama kävi viime viikonloppuna. En ymmärrä, en ikinä kouluaikoihin oo ollu näin väsyny, aina on riittäny energiaa viikonlopuks. Hieman harmittaa, kun ei ehdi ja jaksa tehdä mitään ja fiiliskin on vähän plääh. Vitutuksissani poistin myös Twitterin (joka tosin palautan, kun jaksan), kun siitä paikasta ei oo mulle kun harmia. Ihan sama mitä teen tai sanon, joku ottaa nokkiinsa tai käsittää asiat väärin tai ihan mitä vaan ja sit ite stalkkaan ihmisiä ja tuun pahalle tuulelle. Huhhuh, kun pitää kaikki ottaa niin vakavasti. :D

Pelaillu oon ainoastaan The Cavea ja sitäkin vaan tunnin. Aion saada siitä kaikki achievementit, mutta vielä ei oo kunnon innostusta siihen. Osaan kyllä koko pelin ulkoa, mutta on se silti kiva ja hauska. :D Edellisestä pelikerrasta kyllä onkin aikaa.

Leffoina oon kattonu telkkarista 13 ja risat ja I Spy. Molemmat oli tosi hauskoja ja 13 ja risat leffasta tulee aina nostalgisia fiiliksiä, kun näin sen 10 vuotta sitten ensimmäisen kerran. Vieläkin jaksaa naurattaa ja itkettää.


Tässä tältä päivältä yks kuva. :o Löysin mun ihanan hattuni ja piti tietysti ottaa pari kuvaa. Oon tosiaan käyny jopa ulkonakin tänään, vaikka se olikin vaan kissanruuan ja -hiekan hakeminen kaupasta. Mut oikeen upee ja mahtava sää, ei liian kuuma mut ei myöskään kylmä. Paras sää, kun pärjää pitkillä housuilla mutta saa kuitenkin olla t-paidassa!


Tän illan ohjelmissa onkin mässyttää irtokarkkeja (aah, paljon turkinpippureita!), juua hieman nestemäistä energiaa ja jumittaa tässä koneen ääressä. Tarkotus ois yrittää pysyä hereillä ainakin vielä muutama tunti, huomenna taas kaikkien rakastama MAANANTAI. Yhhh!

Kissavauvan kanssa on menny erittäin hyvin. Sopeutu ekana päivänä ja Vilin kanssa on ollu parhaita kavereita jo yli viikon. Kyllä on mukavaa herätä, kun vieressä nukkuu kaks kissaa. Mut sillon kun tyypit on hereillä, on turha toivoakaan rauhaa tai unta. :D Ihmiset varmaan on lopen kyllästyneitä mun jatkuvaan kissakuvaspämmiin, mutta kukaanhan ei pakota katteleen niitä. En vaan voi vastustaa tän söpöliinin kuvaamista ;___; kissat on kuitenkin mun elämäni tärkein asia, eniten mä niiden seurassa oon. :D


3 kommenttia:

  1. Voi mikä kisu! ♥ Aivan ihana! Ja spämmää vaan menemää, kissat on parhaita. ♥

    VastaaPoista
  2. Venni vauva kiittää kehuista :3

    VastaaPoista
  3. Toinen kisuhullu ymmärtää kyllä ;)

    http://kisuensikoti.blogspot.fi/

    VastaaPoista