lauantai 19. heinäkuuta 2014

Tukka kuntoon


Sain vihdoin aikaseks kipittää kauppaan hakeen hiusvärin ja värinpoiston (hyvästi 27 euroa ;__;) ja niiden tarpeessa tää karsee moppi olikin. Kuten huomaatte, mun punanen on haalistunu tosi paljon ja tyvikasvu oli ihan jäätävä, kun mun hiukset kasvaa niin nopeesti. Otsis piti myös lyhentää, mut se on onneks tosi helppo tehdä ite. Jälkimmäisessä kuvassa on sit värinpoisto tehty ja tyvi on ihana, ah. En tykkää kun pitää aina rasittaa hiuksia värinpoistolla, mut en vaan siedä tota mun omaa väriä! Yöks! Mut en varmaan oo ainoa, jonka mielestä tukka on jälkimmäisessä kuvassa parempi, vaikka onkin kirjava.


Punaiseen väriin käytin Prismasta ostamaani Fantasy Color Glossia, sävynä Fire Red 024. :-) Oon jo useempana kertana käyttäny noita, mut eri sävysinä ja vihdoin oon löytäny lempparini! Oon erittäin tyytyväinen lopputulokseen. Oon muuten huomannu, et mulle on tullu kauhee pakkomielle silmämeikkiin ja silmien kuvaamiseen x3 Kerrankin oon johonkin osaan tyytyväinen ittessäni, haha!

Mut se siitä tukasta. Illalla pääsen sitten esitteleen tätä pehkoa Pakkahuoneelle, ooh, en jaksa odottaa!

Muuten tässä sitten ois luvassa True Bloodin kattelua ja datailua. Syön varmaan herneitä ja ennen keikkaa käyn Mäkkärissä :3 Kohta voi alkaa kiskomaan lonkeroita kitaansa, vaikka harmittaa hirveesti kun kaikki omenalakonkerot oli loppu kaupasta, nyyh... Mut ihan hyvä fiilis, vaikka mielen porukoilla suru yhdestä ihmisestä hakkaakin koko ajan päälle. Yritän unohtaa tän illan ajaks ja nauttia elämästä... pakko!

Loppuun vielä pientä kisukollaasia Vilistä, kaikki otettu tässä parin päivän sisään. On se jo iso poika!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti