keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Kuulumisia

En oo viikkoon kirjotellu, eikä mulla nytkään oo mitään asiaa, mutta en halua että blogissa on hiljaista enempää kun viikon :D Joten jos vaikka vähän kuulumisia~

En oo mitään erityistä tehny, mitä nyt kattellu vähän sarjoja, käyny töissä, kärsiny unettomuudesta ja mielikin on vähän ollut maassa. Oon töissä aina 16-20, mutta kotoa joudun oleen aina bussien takia pois 14.30-21.15 välillä, mutta onneks kissat pitää huolen toisistaan. Vois hieman olla hankalaa, jos noi kaks ei oliskaan tullu toimeen, kun yksiössä ei oikeen voi erilleenkään kissoja laittaa. Mutta siitä ei tarvii murehtia, kun ne on parhaat kaverit ja aina nukkuvat sen ajan kun oon poissa. :]

Sängyn valtaajat ja minä. Joskus mullekin on tilaa sängyssä! Olin muuten aika yllättyny aamulla, kun kissat nukku samassa paikassa missä ne tossa kuvassakin oli,  kun heräsin. Ei ne yleensä jaksa 9 tuntia vetää unta palloon, yleensä herättävät mut neljän tunnin välein. Mutta hyvä näin, oli ihana herätä mun elämäni miesten vierestä <3


Vasemman puolisessa kuvassa Venni nukkuu mun haarovälissä takajalat pystyssä ja etutassu koukussa ja oikeella on Vennin veli Simba porukoiden kissatarhassa. Venni ei kissatarhaan uskaltanu (/halunnu) mennä, mutta ehkä vielä joskus. Oltiin tosiaan porukoilla kylässä, kun vietiin veljekset eläinlääkäriin rokotettavaks. Korvissa olleet korvapunkit oli hävinny melkein kokonaan, Vennillä hieman paremmin kun Simballa, mutta hyvin kummallakin. Nätisti oli molemmat lääkärissä :3

Oon nyt innostunu kattomaan ja lukemaan True Bloodia! Oon siis neljä ensimmäistä kautta kattonu, mutta nyt Yle näytti vitoskauden ja nauhotin sen, niin tuli oikeen hyvään saumaan jatkaa tätä sarjaa. Vika kausihan on alkanu jo ja loppuukin jo pian. Hieman harmittaa, mutta parempi että loppuu ettei venytetä liikaa. Sookie Stackhouse kirjoja alotin lukeen alusta, kun omistan ensimmäiset neljä ja kirjastossa oli kaikista uusimmat suomennokset kaikki lainassa, niin aattelin että samapa alottaa alusta kun odottelee niitä B) Ensimmäiset yhdeksän osaa oon lukenu ja 13 kappaletta niitä kirjoja on. Nyt uusintakierroksella (on tää jo mun neljäs uusintakierros) alotin just toisen osan. En varmaan ikinä kyllästy tähän sarjaan, Charlaine Harris on mun lempikirjailija <3

Viikonloppuna onkin sitten luvassa keikkoja! Jannika B on perjantaina Nightclub Tähti klubilla esiintymässä ja kipitän sinne suoraa töistä. En oo ikinä nähny Jannikaa, mikä on ihan hirveä vääryys, kun kyseisestä naisesta tykkään ihan älyttömän paljon! Lauantaina on sitten Tammerfestit, mihin meen kattomaan bändejä Tuoni, Rytmihäiriö, Mokoma ja Turmion Kätilöt. Mokoma on yks mun lempibändeistä ja tykkään Tuonistakin aika paljon. En malta odottaa x3 Hieman kyllä harmittaa, että torstain Tammerfestit jää väliin, kun siellä on Stam1na. Mutta ei töistä voi olla pois ja sepäs saakin purrin mielen matalaks, en vielä ikinä oo jättäny Stam1nan Tampere keikkoja väliin... toivottavasti tää ei toistu enää ikinä!

Loppuun vielä mun ja Vennin erittäin hehkeä yhteiskuva. Näytän entistäkin rumemmalta, vaikka en uskonu sen olevan mahdollista xD Joo-o, tukkakin pitäis värjätä, ei oo enää punasta nähnykkään. :D




2 kommenttia:

  1. Voi että on söpöjä kissoja <3 Ja ihanat nimet nuo " Venni ja Simba ". Kissat on kyllä ihan parhaita unikavereita ikinä, vaikka ainakin meidän katit vie hirvittävän tilan jalkopäästä, kun on aina pakko olla juuri silleen väärinpäin pitkänä ;)

    http://c-duracell.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Simba on pikkusiskon kissa niin se keksi sen nimen jo ennen kun tiesi minkälaisen kissan saa x3 On ne kissat kyllä semmosia sängyn valtaajia, mutta ei päällekään viitti mennä makaamaan :-D mut hyvin tulee uni, kun kehruukoneita vieressä <3

      Poista