lauantai 26. heinäkuuta 2014

Perus lauantai

Lauantai alko vähän paskoissa merkeissä, kun nukuin taas vaihteeksi pätkittäin ja vaikka kuumuus ei uuden, tehokkaan tuulettimen takia vaivannukkaan, vaivas paska mieli ja kaikenmaailman hammas- ja mahasäryt. Huoh, särkylääkekin loppu ja toivon vaan, että jaksan huomenna käydä ostamassa, vaikka rahaa ei pahemmin ookkaan.

Heräsin joskus 12 aikaan, kaks minuuttia ennen herätystä :D Lähin melkein samantien keskustaan ja kävin pääkirjasto Metsossa palauttamassa pari dvdtä ja lainasin pari Sookie Stackhouse kirjaa lisää :] Nyt niitä on lainassa 5 eri osaa, kyllähän noissa lukemista piisaa! Kävin myös Mäkkärissä, mutta tosi heikosti jaksoin syödä, en tiedä johtuko sitten helteestä vai mistä. Duon Minetistä ostettu jätski sentään maistu, vaikka olikin hirveä jano koko ajan. :D

Kuumuus oli tosi häiritsevää ja hieman pelkään, että mun naama on palanu, vaikka en paljoo aikaa ulkona vietäkään. Inhottavinta on ehkä huonosti ilmastoidut bussit, mutta ne missä on hyvä ilmastointi, niin niissä viettäisin vaikka useamman tunnin lukien kirjoja. Oioi, oispa joku privaattibussi :D Onneks löysin mun ihanan tuoksuisen aurinkorasvani, nams.

Minttusuklaa ja mangosorbetti. :] Tosta mangosta en tykänny yhtään, irvistin heti kun maistoin. Minttusuklaa oli hyvää, mutta olin tosi pettynyt kun ei ollu ollenkaan mitään lakritsijätskiä ja päärynäsuklaankin huomasin vasta tilauksen jälkeen. Harmittaa! Mutta hyvää oli kuitenkin ja niin söpön väristä.

Venniä kiinnosti hirveästi mun vadelmalimpparini, huomaatteko pikkuisen himoitsevan ja ihmettelevän katseen? Läpsi lasia tassuillaan. :D Voi että kuinka oon muuten ilonen noista ananaskarkeista, yleensä niitä saa vaan laivalta, mutta muutaman kerran vuodessa Lidl laittaa niitä erän myyntiin ja sillon on Purr oikeen super iloinen, koska noi on tosi hyviä! Nam.

Kuvasta näkee myös mun tän illan suunnitelmat. Aion lukea kirjaa, juoda jotain kylmää juomaa, halia ja pussailla kissua, jumittua tumblriin ja vinkua Twitterissä. Ihan perus lauantai. :D Kerään tosin rohkeutta, jos uskaltaisin jossain vaiheessa jutella yhdelle tyypille, vaikka oon melko varma että kyseinen tyyppi ei haluais mun kanssa jutella sekuntiakaan... mutta yrittänyttä ei laiteta! #asenne

1 kommentti: