keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Hieman parempi esittely

Tuli hieman tämmönen fiilis, että voisin vähän paremmin "esitellä" itteni, tai kertoo vähän pidemmin musta ja mun mieltymyksistä. :D Kun tulee inspiraatio, se on pakko hyödyntää! Toi edellinen esittely oli kauheen lyhyt, eikä siinä oikeen mitään tommosta perustietoa tullu kerrottuakaan. : )

Eilen töiden jälkeen ehdin vielä nauttia auringosta <3


Nimi: Noora, mutta suurin osa tuntee mut ainakin täällä internetissä nimellä purrjo tai purr. :D Eräs exä jopa livenä aina puhu musta purrina, se oli hieman hämmentävää, mutta täällä netissähän mä enimmäkseen aikaani vietän... En tykkää nimestä Noora, yhh.
Syntymäaika: 11.03.1993, eli oon nyt 21vee. : )
Opiskelu: Opiskelen lähihoitajaks amiksessa, toinen vuosi alkaa syksyllä. Mulla on jo yks koulutus, datanomi. :D Valmistuin 2012 vuonna, minkä jälkeen olin 7kk päiväkodissa ja löysin mun kutsumukseni. Lasten ja nuorten parissa haluan tulevaisuudessa työskennellä. Oi että, voispa jo valmistua! 
Harrastukset: Harrastan satunnaisen epäsäännöllisesti valokuvausta ja piirtämistä! Pidin pitkän tauon piirtämisestä, kun tuntu etten kehity yhtään, mutta tauko oli vaan hyvä juttu. Nyt oon jo hieman parempi, vaikka en kyllä vieläkään osaa :-D Valokuvaan enimmäkseen kissoja.

Lempibändit: Mulla on ihan järjettömästi lempibändejä ja artisteja, mutta ehdottomasti suurin suosikki on Stam1na, jonka löysin vuonna 2010. Sen jälkeen onkin tullu nähtyä kyseinen bändi yli 15 kertaa ja rakkaus vaan kasvaa. Maailman paras bändi. Muita suosikkeja on KOTOKO, Evanescence, Within Temptation, Mokoma, Sabaton, Kotiteollisuus, Amorphis ja Amaranthe. Tuolta voi käydä kurkkimassa lisää!
Lempisarjat: Sarjoissa on vähän sama juttu, kun bändeissä, eli seuraan monia sarjoja. Vähän fiiliksen mukaan menee, mutta lempisarjojen kaudet katon aina loppuun, ennen kun uus kausi alkaa. Suurimpia suosikkeja on Orange is the New Black, Glee, Grey's Anatomy ja The Middle. Katon aika paljon myös suomalaisia sarjoja, mutta niitä en kato siks että ne on hyviä, vaan ihan vaan tavan vuoks kun on kiva kun telkkari on auki kun istuskelen koneella. :D
Lempipelit: Lempipelejä mulla ei oo montaa, tai no... On niitäkin aikamoinen lista. :D mut pelaan aina kausittain, eli kun innostus tulee, niin pelaan monta tuntia päivässä ja monena päivänä, kunnes innostus lakkaa enkä välttämättä koske peliin moneen kuukauteen tai jopa vuoteen. Kestosuosikkeja on kuitenkin Skyrim, Final Fantasyt IV, IX ja X, Kingdom Hearts II ja kaikki Pokemonit :]
Lempielokuvat: Kaikki Katherine Heiglin elokuvat, erityisesti The Ugly Truth! Sitten tietysti LoTR trilogia, Hobitti, Pirates of the Caribbeanit ja Harry Potterit!

Mikä tekee minut onnelliseksi: Onnelliseks mut tekee hyvä musiikki, keikat, Stam1na, aurinko, kissat, ystävät, jonkun kivan kanssa juttelu, hyvä ruoka, herkut, fyysinen kosketus ja läheisyys, hyvät tv sarjat... Vaikka mikä. : )
Mikä tekee minut surulliseksi: Yksinäisyys, kivut, sade ja synkkä ilma (paitsi ukkonen), raha-ongelmat, tylsyys. Tuun tosi helposti surulliseks, mihin kyllä varmaan on osasyynä tää mun typerä masennus.
Pelot: Pahimmat pelot on muiden ihmisten kuolema, se että jään yksin, ampparit, hammaslääkärit ja piikit. Pelkään myös käärmeitä, sosiaalisia tilanteita (varsinkin esiintymistä) ja kipua. Yhhyh. Hammaslääkäripelko on aika paha, kun en pysty käymään hammaslääkärissä, mut hampaat on surkeessa kunnossa. :/ Inhottavaa.
Mitä ilman en voisi elää: Kissoja, Internetiä ja pleikkaria. D: Energiajuoma on kans aika tärkeä, tulee jäätävät vierotusoireet jos en juo.
Mitä teen vapaa-ajalla: Vapaa-ajalla yleensä istun tässä koneen ääressä ihan vaan surffailemassa, pelaan, kuuntelen musiikkia, kattelen telkkaria, kuvailen mun rakkaita kissojani, laulelen Singstaria, kirjottelen jotain tai nukun. Nukkumiseen voisin käyttää vaikka koko päivän, mutta valitettavasti kroppa on eri mieltä eikä anna mun nukkua :D

1 kommentti: