torstai 5. kesäkuuta 2014

Viikonloppupaniikki

Huihui, tänään on torstai. Huomenna on perjantai. Mitä tapahtuu perjantaina? :O Perjantaina Purr suuntaa ison nokkansa Pendoliinolla kohti Helsinkiä koko viikonlopuksi ja Kivenlahtirockiin kattomaan super hyviä bändejä! Jippiii! : ) En malttais yhtään oottaa, vaikka kyllähän mua stressaakin tosi paljon. Viime maaliskuussa olin ekaa kertaa vieraassa kaupungissa kaks yötä hotellissa ja nyt taas sama juttu, mutta eri kaupungissa ja sitten vielä festarit jotka sijaitsee kans eri paikassa, kun festarit on Espoossa. :D

Tänään onkin tullut tehtyä kaikenlaista (ja kärsittyä mahapöpöstä, peukut pystyyn että lähtee ennen huomista!), esimerkiks tukkaan laitoin Color Maskia ja vähän lyhensin otsatukkaa, ettei silmiä kutittais ihan niin hirveästi.


Pahoittelut tosta jäätävästä blurrista, mutta naama nyt ei oikein loista näin mahatautipäivänä. :D Mut hyvin huomaa kuvasta kuinka on tucca nyt vähän kirkkaampi kun aikasemmin. Pitäähän tää pian väritä ihan kunnolla, kun on tyvikasvua inhottavasti mutta purkista riittää vielä yhteen kertaan ainakin. Tää oli siis toka kerta kun tota Color Maskia käytin ^__^ Kuka ikinä noi onkaan keksinyt, on nero!

Kävin yhden kaverin kanssa Hervannan parhaassa lounasravintolassa herkuttelemassa maailman parhaalla pippuripihvillä! Tuo on ihan älyttömän hyvää. :3 Ruokajuomaks oli kotikaljaa, joka sekin oli kyllä erityisen hyvää. Tuo on ehdottomasti mun lempparipaikka lounasravintoloista, vaikken monia ookkaan kokeillut. Täydellistä. Tuolla muuten tehdään ruisleivät ite ja salaattipöydän pastasalaatti oli oikein erinomaista. Nam!

Sitten tälle päivälle ei enää oo mitään erityisen isoa hommaa. Täytyy pakata ja tiskata ja loppuilta meneekin sitten stressatessa. Aina panikoin, että jotain unohtuu vaikka on kyseessä vaan lyhyt reissu, enkä ikinä oo unohtanut mitään tärkeää. :D Mutta mä oon mikä oon, en mä tälle panikoinnille mitään voi.

Jännitys on suuri. Festareilla on kolme bändiä, jotka on ihan must see ja sitten siellä on pari sellasta jotka on ihan kiva nähdä ja muut onkin ihan turhia, mutta eiköhän sitä tuu katteltua vähän kaikenlaista. Sabaton, Within Temptation ja Stam1na on nyt kuitenkin pääosassa. :] En jaksa enää odottaa! Mahtavat kaks päivää tulossa, ei haittaa vaikka sataa. Tai onhan se nyt hieman typerää, kun tucca alkaa valua punasena jos se kastuu. :-D

Miten pärjään viikonlopun ilman mun karvavauvaa? :< Vili menee porukoille hoitoon viikonlopuks, eikä se siellä oo erityisemmin ollut ilman että mä oon paikalla... Sillä on varmaan kivaa kuitenkin, mutta kyllä sitä vähän miettii että nyyh, miten se pärjää. :D

Nyt mä katon jonkun leffan ja yritän olla stressaamatta hetken. Masuun sattuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti