maanantai 16. kesäkuuta 2014

Tämän hetken lempparijutut

Mulla on erittäin tylsää ja päätin, että puran tylsyyttäni kirjottelemalla vähän tän hetken lempijuttuja :3 Olisin tehnyt top 5 listoja, mutta tajusin että en sais näitä ikinä laitettua parhausjärjestykseen. :D Joten tässä on vaan parista aihealuesta pari tän hetken lempparia :3 Lempparit menee ihan fiiliksen mukaan.

                                                              Videopelit 
  • Sid Meier's Civilization V 
En muista millon aloin pelaan tätä, mutta siitä on jo jonkun aikaa. Mulla oli 100 tuntia kestävä innostus, joka vaan paheni kun opin pelaamaan niin, että onnistuin välillä voittamaankin. :D Meinas hajota pää, kun yli puolet tosta peliajasta meni siihen, että sain selkääni joka pelissä. Sit pikkuhiljaa aloin tajuta ja nyt voitan joka kerta. En tosin oo uskaltanu vielä siirtyä vaikeammalle vaikeustasolle, koska en mä  vielä erityisen taitava ole. :D Mut tää on ihan mahtava! Harvemmin tykkään tän kaltasista peleistä, kun nää vaatii aivoja, eikä mulla sellasia ole...

  • Tales of Xillia
Tän pelin ostin joskus Prismasta, kun makso 10 euroa ja se oli joku Day One edition tai joku spesiaaliedition kuitenkin ja pakkaus oli tosi nätti. Kannatti todellakin, koska jäin tähän heti koukkuun ja varsinkin hahmodesign miellytti silmää. Taistelusysteemi on hieman rasittava, kun mun tekniikka on vähän sellanen että mun kädet tulee tosi kipeeks hetken pelailun jälkeen. Muuten kyl oikeen mukava. :D Ihan parasta, että hahmojen vaatteiden värin voi valita kahdesta vaihtoehdosta. Vaihdoin kaikille sen alternative vaihtoehdon alkuperäisen sijaan ja tykkään. Parasta tässä pelissä on se, että aina kun pelaan, saan valtavan innostuksen piirtää. :D Inspiraatio on kiva!

                                                            Bändit ja artistit

  • Sabaton
Ah, Sabaton. Uuden levyn ilmestymisestä asti oon kuunnellu Sabatonia ehkä vähän liikaakin. En oo ikinä ollut mitenkään suuri Sabaton fani, vaikka oonkin nähnyt livenä aikasemminkin. Mulla oli kyllä pari lempibiisiä, joita kuuntelin useesti mutta niitä tosiaan oli vaan pari. Uuteen levyyn kuitenkin rakastuin ihan täysin ja mahtava keikka vaan lisäs mun rakkautta Sabatonia kohtaan. Nam. En saa tarpeekseni tosta uudesta levystä *w*


  • Jannika B
Tällä hetkellä mun mielestä Suomen paras naisartisti. Rakastuin Jannikaan ekan levyn ilmestyttyä, kun kuulin Seuraavaan elämään biisin, joka oli tarttuva ja sen mukana oli oikeen mukava laulaa. Sitten kuuntelin koko levyn ja pim, olin myyty. :D Aika paljon tuli kuunneltua niitä ja kyllähän sitä tuli kyllästyttyäkin, mutta innostus palas tietysti heti kun ilmesty toinen levy. Toinen levy ei pettäny ja oli jopa parempi kun eka levy. Maltan tuskin odottaa, että näen Jannikan livenä ensimmäistä kertaa ens kuussa. :3 Mitä nyt oon kuvia kattonut, niin Jannikalla on tosi upeita esiintymisvaatteita!

Tottakai myös Stam1na kuuluu tähän listaan, mutta hehkutin bändiä jo ihan tarpeeks festarifiilistelyissä, että eiköhän kaikki jo tiedä kuinka paljon mä Stam1naa rakastan. : )

                                                               Biisit

  • Sabaton - Soldier of 3 armies
  • Sabaton - Night Witches
  • Sia - Chandelier
  • Sandhja - Gold 
  • Within Temptation - See who I am
  • Within Temptation - Our Solemn Hour

Näistä ei ole sen kummempaa sanottavaa, riittää että biisi on tarttuva ja sen mukana on kiva laulaa, niin mä oon koukussa. :D


                                                           Ruoka ja juoma

  • El Maco
Mäkkärin El Maco hamppari on mun heikkous ja tuntuu hieman siltä, etten pääse tästä addiktiosta ikinä eroon. On ärsyttävää olla koukussa noin epäterveelliseen asiaan, mutta se on vaan niin hyvää. Parhaat majoneesit, sitten vielä tomaattia ja oi oi oi että. Ihan liian hyvää! Onneks El Maco jr ei oo joka viikko valikoimissa, kun muuten tulis syötyä sitä jatkuvasti kun maksaa vaan 2e.


  • Kasvissosekeitto
Oon tehnyt kasvissosekeittoa vaan kerran elämäni aikana, mutta se oli menoa se. Käytin netistä löytämääni "maailman paras kasvissosekeitto" -ohjetta ja sovelsin sitä hieman. Tuli kattilallinen täydellistä keittoa, jota söin melkein viikon raejuuston kera. Niin hyvää, niin helppoa ja melko terveellistä. Nam, himoitsen sitä nytkin! En ois ikinä uskonut että voisin tykätä kasvissosekeitosta :D


  • Megaforce
Tuskin on kenellekään yllätys, mikä on mun lempijuoma. Megaforce energiajuoma... Joka päivä juon yhden tölkin ja jos yritän olla juomatta, tulee pää kipeäksi ja tuun niin pahalle tuulelle että oksat pois, huhuh. Harmittaa hieman, kun hampaat menee pilalle ja rahaa kuluu, mutta oon onnellisempi kun mulla on joku tietty rutiini mitä teen päivittäin ja mikä saa mut hyvälle tuulelle edes tunniks.

                                                             TV-sarjat

  • Orange is The New Black
Tätähän on tosiaan tullut kaks kautta, joista toinen ilmesty just vähän aikaa sitten. Sain sen jo katottua, mutta innostus ei kadonnut kuitenkaan mihinkään ja luultavasti katson ensimmäisen kauden uudestaan tässä lähipäivinä. OITNB on täynnä monipuolisia hahmoja, erilaisia näyttelijöitä ja paljon hauskoja vitsejä. Kakkoskausi sai kyllä hieman vihaseks, kun hahmot oli niin ärsyttäviä mutta vika jakso pelasti koko kauden. :D Ihanaa kun näki niin monen hahmon taustastooreja ja hahmokehitystä. En malta odottaa kolmatta kautta ja sitähän saakin sitten odottaa vuoden...


  • Modern Family
Tätä aloin pari päivää sitten kattomaan Netflixistä ja jotenkin oon jo päässyt kakkoskauden loppupäähän. Pian aloitan kolmoskauden ja sen jälkeen onkin sitten katottuna kaikki mitä Netflixistä löytyy. Alunperin aloin kattomaan tätä, kun ei ollu muutakaan tekemistä mutta sitten jäinkin koukkuun. Hauska sarja ja kun tätä kattoo, voi sulkee mielestään kaikki paskat asiat ja vaan nauraa. Erityisesti Mitchellin ja Cameronin vauva-arkea on hauska kattella. :D Tykkään! Pakko metsästää loputkin kaudet jostakin. Tyhmä Netflix :<


Oho, näyttääpä pitkältä tää postaus, vaikka se johtuukin vaan asettelusta. :D Mutta tuossa nyt oli suurin osa mun tän hetken lempparijutuista. :3 Mun lempparit vaihtuu tiuhaan, mutta onneks (tai valitettavasti) on myös pari kestosuosikkia, jotka ei tunnu lähtevän kulumallakaan pois.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti