lauantai 31. toukokuuta 2014

Purrin hiustyylejä 7 vuoden ajalta

Innostuin tästä aiheesta, kun kattelin mun Facebookin albumeja ja huomasin kuinka hirveesti mulla on ollut erivärisiä ja erinäkösiä hiustyylejä. :D Kiva tehdä tämmönen muistelupostaus ja samalla miettiä, että mitä tälle tukalle seuraavaks tekis.

Vuosi 2007
Vasta vuonna 2007 aloin ensimmäistä kertaa kiinnittään huomiota mun tukkaan, mutta en vieläkään tarpeeks. Häpeän tota tukkaa ja varsinkin naamaa ihan älyttömästi. :-D Olin kutosluokalla, kun värjäsin ensimmäistä kertaa tukan punaseks. Malli pysy monta vuotta samana, mutta sit 2007 vuonna lisäsin alle mustaa ja tykkäsin kyllä tosi paljon. Mut hyi, hävettää edes julkaista näitä kuvia kun toi laatu on ihan karsea :D

 Vuosi 2008
Vuonna 2008 mä sitten vihdoinkin leikkasin tucan lyhyeks ja tällä tiellä oon edelleen, kertaakaan en oo katunut! : ) Tietty harmittaa, kun mun tucca kasvaa ihan jäätävää vauhtia niin saa olla koko ajan leikkaamassa. :/ Mut värjäsin myös mustaks ja laitoin violetin raidan, josta ei valitettavasti oo parempaa kuvaa kun tuo haalistunut. :D Jossain vaiheessa tein sitten elämäni ensimmäisen värinpoiston ja sain ah-niin-upean blondin tukan! Eihän se tietenkään kauaa pysynyt.

Siinä olikin sitten kaikista radikaaleimmat muutokset. Sitten onkin ollut samaa tuccatyyliä, välillä ylikasvaneena ja välillä väärään muotoon leikattuna. Värejä ollut blondi, punainen, musta, vihreä, ruskea... kaikkea mahdollista, mutta aina mä punaiseen palaan! Kaikki kuvat siis 2009-2014 väliltä.

Lempparitucat
Tossa vähän kollaasia mun lempparityyleistä. Tuo isoin on se mun kaikista isoin lemppari, ja sen haluaisin takas. Kukaan vaan ei oo osannut leikata, vaikka oon vienyt ton kuvan näytille :/ Toi ois niin täydellinen kirkkaalla shokkivärillä ja alta sit vielä mustaks. Ihana. Tuo alin on viime vuodelta, eli aika tuore.

Random tuccia
Ylikasvaneita harakanpesiä ja sitten yks erittäin nolo pottatucca... tuo on varmaan siltä hetkeltä kun viimeks kävin kampaajalla, eli alle puoli vuotta vanha kuva. Tuossa kiharassa mallissa oli ihanasti pituutta, kun pysty leteillä vääntää ihanat kiharat, mutta lyhyt tucca on vaan se mun juttuni. :D Otsiksen sai kyllä kivasti sivulle, kun kasvo liian pitkäksi.

Eniten harmittaa että vihreästä ei oo kovin hyviä kuvia. Tuossakin on enää vaan homeenvärinen päälaki, muuten tommosta ruskeablondisekoitusta. Vihree oli aika sitkeenä mukana sillonkin, kun tucca oli jo lähes täysin blondi :D Vihertävän blondi.

Sauna Open Air -09
Haa, tämmönen löyty! Mun ja iskän yhteiskuva Sauna Open Air festareilta, kun yks pitkätuccanen valokuvaaja halus ottaa meistä kuvan :-) Aika mustavihreähän tuo oli, mutta tykkäsin kyllä. : ) Hohhoh, tostakin on jo 5 vuotta! Hui.

Mutta tässähän tää tuccapostaus. :o Olipas hauska tehdä tätä, vaikka joutukin kyttään omaa naamaansa vähän liian monessa eri kuvassa... haha :D Tuoreimman tucan muuten näkeekin tosta mun profiilikuvasta~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti