lauantai 3. lokakuuta 2015

Jihuu, vuosi täynnä

Wooo, meillä on huomenna miekkosen kanssa ensimmäinen vuosipäivä, Ensimmäistä kertaa, mulla on suhde, jossa ei kertaakaan oo ollut mitään semmosia ongelmia mitkä tuntuu maailmanlopulta ja oon niin onnellinen että sain tuon ihanuuden itselleni. Olihan meillä vaikka mitä töhöilyä ja säätöä ennen suhdettakin, mutta kyllä helpointa on vaan olla yhdessä ilman mitään säätöä, kun tietää että kummatkin haluaa samoja juttuja ja että kummatkin on onnellisia. :)

Huomenna meillä on suunnitelmissa ensin nukkua pitkään ja sitten käydä kaupassa ostamassa tortillavehkeet valmiiksi. Viideltä me mennään leffaan katsoon Napapiirin Sankarit 2, toivottavasti se on hyvä. Mulla on ainakin iso luotto, koska onhan siinä sentään Jussi Vatanen. :D muuten me sitten hempeilläänkin ilta kotona, varmaan jatketaan meidän Salkkariuusintojen maratoonia (juuh, romanttista) ja ehkä pelaillaan jotain. En jaksa odottaa, varsinkin tortilloita on ollu ikävä. x) Ne on niin mukavan täyttäviä!

Tota päivää mä kyllä muistelen lämmöllä, vaikka se olikin aika raivokas päivä, kun oltiin niin väsyneitä ja tuli tietysti otettua paljon koska ylläri pylläri, oltiin Tallinnassa. Hauskaa oli silti, kyllä me aina riidoista selvitään ja oikeestaan se on ihan mukavaa välillä puhdistaa ilmaa, vaikka joskus meneekin vähän överiks. On tää silti mun elämäni onnellisin suhde.

Se siitä hempeilystä. Oon kyllä niin kiintyny tohon mörrimöykkyyn, että kyllähän siitä useammankin tunnin jauhais, mutta pitää viattomien ihmisten järki pitää päässä, ettei pää täyty millään siirapilla. :D

Tämmönen apina täytti muuten pari viikkoa sitten 2vee ja me unohdettiin se. Miten mä voin unohtaa mun "esikoisen" synttärit?! Aika hassua muuten kuinka erilaisia nuo meidän kissat on. Toinen on yli vuoden ja toinen täytti just kaks, mutta kuitenkin ikäeroa ei ole paljoo mutta silti Venni on vielä semmonen vauva ja Vili äkänen (ja murrosikänen) isoveli. :D Mut sen kyllä huomaa, että Venni alkaa pärjää jo Vilille, eikä Vili yhtään tykkää. x)

2 kommenttia: