tiistai 6. lokakuuta 2015

Hullu kissanainen täällä hei... taas.

Jooh, aika moni varmaan tietää että oon hullu kissanainen ja se on ihan ansaittu titteli. :D Kissat on niin tärkeitä mun elämässä ja kyllähän mun mieskin oli ihan onnensa kukkuloilla, kun sai kaks ihanaa kissua kun mun kanssa alkoi seurustelemaan.

Kävi niin hassusti, että pestasin parhaan ystäväni Saritan (<3) kuskaamaan mut Nokialle, mistä lähdettiin Saritan ja Saritan pikkutytön kanssa hakemaan meidän perheeseen uus jäsen, Vilho! Mä huomasin öisin, kun Venni oli tosi tylsistynyt kun Vili ei suostunu leikkii sen kanssa, eikä mekään ruvettu keskellä yötä sitä viihdyttämään niin ajattelin, että parasta ois hankkia Vennille kaveri ja kyllä se oli paras päätös pitkään aikaan, Venni on ihan haltioissaan pikkusesta. Eka päivä oli pelkkää sähinää ja seurailua, mutta nyt seurataan ja painitaan ja tutkitaan kaikkea mitä pikkunen Vilho tekee. Mun sydämeni vaan suli, heti kun pikku Vilhon näin. On se kyllä suloinen pakkaus.



Tässä tää meidän hurmuri nyt on! Tää karvapallero on erittäin utelias ja ihmisrakas. Nukkuu vieressä, kerjää kokoajan rapsutuksia eikä oo kertaakaan kaivannut kotiin. Ajomatka oli hankala, mutta kuka nyt haluais olla lukittuna pieneen koppiin? Erityisen kivaa oli, kun Saritan pieni tyttö oli niin haltioissaan meidän Vilhosta että juttua riitti koko automatkan :D

Vili ei vielä oo kovin ilonen tästä perheenlisäyksestä, mutta Vilille nyt Venninkin kanssa toimiminen on välillä hankalaa. :D Vili kyllä nukku mun, mun miehen ja Vilhon kanssa samassa sängyssä viime yönä, että ehkä meidän ison yrmynkin sydän on jo sulanut tälle pikkuselle <3 Talossa on taas elämää, ai että. Elämän pienet ilot. :)

Vilho oli myös ahkera siivousapuri. Seuras joka paikkaan, pyöri ja hyöri ympärillä ja yritti hypätä pesuaineämpäriin. :D Vaikka sotkikin enemmän, kun siivos niin olihan se hauskaa rupatella vauvalle samalla kun siivos.

Muuta mun elämään ei kuulukkaan, työkkäri kutsuu ja ehkä pian tulis löydettyä jotain hommia että voi tilata kunnon luxuspakkauksen näille hirviöille Zooplussasta. x)

2 kommenttia:

  1. voi kun pieni on suloinen (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eiks ookkin! Ei siitä malttais katsettaan kääntää, kun tyyppi kattelee koko ajan suklaasilmillään suoraa omiin silmiin :>

      Poista