keskiviikko 16. syyskuuta 2015

Helouuuu

Super tylsä keskiviikkoilta, kattelen Ninjas in Pyjamasin peliä SK Gamingia vastaan ja ajattelin samalla kirjotella jotain kakkaa, kun ei oo muutakaan tekemistä x) Pelit on tällä hetkellä in, joten enimmäkseen niistä. Ei jaksa tehdä mitään johonkin keskittyvää postausta, ihan vaan tämmönen perus paskanjauhanta kirjotus. :-)

Asensin viime yönä Windows kympin tilalle Windows seiskan. Kyllästyin totaalisesti sen kiukkuiluun, kasin kanssa oli ihan samat ongelmat. Jäätäviä lagipiikkejä ainakin CS:GO:ssa ja moni peli ei suostunu aukeen ollenkaan, esimerkiks Life is Strange mihin oon tällä hetkellä koukussa ja pari muu peli. En oo tarpeeks nörtti, et oisin keksiny mikä niissä on vikana. Varsinkin noiden CS:GO lagipiikkien kanssa tuli tapeltua monta tuskaista iltaa, eikä mikään tuntunu auttavan. Seiskan kanssa ei oo tullu yhtäkään, nyt pieni Purrjo on iloinen. Harmi vaan et uus päivitys pilas mun lempiaseen :( mut ainakin kone pyörii nyt ihanan sujuvasti ja ohjelmiakin on vaan kourallinen. Onneks pelit säily, ei tosiaan ois jaksanu taaaas asentaa kaikkia uusiks.

Mulla on myös pieni Beyond: Two Souls projekti menossa, nimittäin road to platinum trophy. :D Ensimmäisellä pelikerralla mokasin yhden pienen yksityiskohdan, jonka takia missasin yhden trophyn jonka saa vaan pelaamalla pelin puolivälistä loppuun asti. :I
Nyt on toinen läpipeluu takana ja yks vielä, niin platinum trophy on mun! Pitää vaan pelastaa kaikki hahmot, jotka on pelastettavissa ja kattoa kaikki endingit. Että toi on rasittavaa, ainakin mun mielestä Heavy Rainissa oli paaaljon helpompi saada kaikki trophyt. Kahdesti pelasin senkin läpi ja nyt pelailen ihan vaan ajantapoks sitä uudestaan, kun hauska mennä semmosta pelailua että teen kaiken väärin, eli mokailen tahallani kaikkia juttuja ja yritän saada mahdollisimman monta hahmoa kuolemaan. :D

Ettei ihan pelkkää gamer gurrrrl höpinää oo, niin oltiin tosiaan mun mieheni kanssa Traconissa. Aika lyhyeksi se reissu jäi, kun mentiin sinne niin myöhään eikä jaksettu kauaa siellä hihhuloida, kun oli tullu nukuttua niin huonosti. Olin kuitenkin ah-niin-ihanassa meidopuvussani, näin paljon tuttuja, nolasin itteni totaalisesti ja muuta kivaa.
Näin ekaa kertaa vuoteen semmosta ihmistä, joka oli mun paras ystävä vuosia ja ai että oli mukava vaihtaa kuulumisia. Näin melkein kaikki, ketä halusinkin nähdä joten ei ollu mikään turha reissu. Tosi hienoja cossejakin näky, kuvista oon jälkeenpäin nähny tosi hienoja Skyrim cosseja, jotka olisin halunnu nähdä livenä. Mun mies melkein pissas housuunsa, kun näki Dark Soulsista tutun Solairen :D Se on oikeen kunnon Dark Souls fani.
Ilta päätty siihen, että lähdettiin keskelle Tampereen korpea (no ehkä ei ihan), tapaan mun miehen tuttuja ja hauskaa oli, vaikka oltiinkin tosi väsyneitä ja uupuneita. Oli kuitenkin toooosi kiva olla välillä jossain muuallakin kun kotona!

Tossa vielä mä ja mun apina, erittäin hehkeinä ja mitään en myönnä mutta hieman huppelissa. Pus pus.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti