keskiviikko 2. syyskuuta 2015

Hupsista

Voi jumpe, oon ollut kirjottelematta niin pitkään, että jouduin hakemaan Twitteristä tän blogin osotteen, kun en millään muistanut tätä osotetta. :D No onneks ei oo kovin moni kaivannu, vaikka olihan tää alunperinkin enimmäkseen vaan semmonen päiväkirjatyylinen juttu. Nyt vaan on pitkästä aikaa taas kirjotusfiilis, huh.

Viimesin kirjotus oli viikko sen jälkeen, kun aloin seurustelemaan. On vaan ollu niin paljon muutakin puuhaa, mut ei kuitenkaan mitään kirjottamisen arvosta niin en oo jaksanu tätä päivitellä. Vähän kyllä harmittaa, mut turha sitä on väkisin kirjottaa jos ei oo inspiraatiota. :D Oon kyllä muiden blogeja lukenut silloin tällöin, mutta sekin on vähän jäänyt.

No mitä mä oon tehnyt tässä 11kk aikana? No en mitään. :D Aika on mennyt keikkojen, parisuhteen ja pelailun parissa. Kesätöissä olin toki toukokuun lopusta elokuun puoliväliin, samassa paikassa kun kaks aikasempaakin kesää. Rahaa sato, vaikka olin vaan 4h päivässä. Sieltäkin kipitin suoraa koneelle pelaan tai kattoon sarjoja.

Ilosaarirock oli kyllä semmonen kokemus, josta taidan tehdä ihan oman postauksen, koska se oli jotain niin ikimuistoista. Mukana oli parasta seuraa ja pääsin näkemään yhden mun lempibändeistä ekaa kertaa. En vieläkään oo päässy yli festarimasennuksesta, vaikka siitä on jo kaks kuukautta. Oli se jotain niiiiin kivaa, oi että. Joensuu, I'm coming back!

Peleistä on eniten tullu hakattua Counter-Strike: Global Offensivea, johon en ikinä uskonut kajoavani. Tarpeeks kauan kun katto poikaystävän pelaavan sitä, niin kyllä siinä itelläkin innostus iski. :D Varsinkin sitten, kun alko vähän jo hoksaan että miten sitä pelataan niin se oli menoa se. En mä vieläkään ole hyvä ja hermostun tosi helposti, mikä johtaa siihen että rankki laskee. Hypin tällä hetkellä Gold Nova 1 ja Gold Nova 2 väliä. :D Eiköhän se sinne kolmoseen nouse, heti kun jaksan ymmärtää että aina ei peli vaan voi sujua ja kaikkialle ei kannata ryssiä... Ärrh. On toi rankki kuitenkin alkanu nouseen paljon nopeemmin kun aikasemmin, olin esimerkiks Silverissä monta kuukautta, vaikka en edes ottanut cooldowneja... Toi peli on kyllä yks maailman hermoja raastavimmista... ei huhhuh. En ymmärrä miten ihmisillä riittää kärsivällisyys! :D

Mut ihan hyvin on mennyt. Tällä hetkellä pöllöilen työttömänä, tarkotuksena ois hankkia jotain pätkätöitä ennen kun hoidan koulun erikoistumisosuuden pois joko oppisopimuksella tai näyttötutkintona. Haluaisin niin kovasti päiväkotiin, mutta se on helpommin sanottu kun tehty vaikka kokemusta onkin. Nyt elän kuitenkin päivä kerrallaan, onhan mulla kuitenkin jo yks ammatti alla, ihan mielenkiintosta ois mennä esimerkiks johonkin elektroniikkakauppaan töihin. :)

Lauantaina ois tarkotus käydä vähän pyörimässä Traconissa, samalla asulla kun viime vuonnakin. Täytyy vaan toivoa, että meidopuku mahtuu vielä päälle :D Ei oo tullu huolehdittua linjoista... vaikka millonkas mua laihuus oiskaan kiinnostanu? x) Mut toiveissa ois nähdä mahdollisimman paljon tuttuja, kun tulee tosi harvoin törmättyä kehenkään. Tulkaa moikkaan vaan, jos ootte mestoilla!

ps. haluan kesän takas. Uin ensimmäistä kertaa moneen vuoteen, enkä saa tarpeekseni. Hyvästi kalafobia!

8 kommenttia:

  1. Komppaan tätä niin vitusti <3 : Eiköhän se sinne kolmoseen nouse, heti kun jaksan ymmärtää että aina ei peli vaan voi sujua ja kaikkialle ei kannata ryssiä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla menee viel ainaki vuosi et opin, yritä kestää murusein

      Poista
  2. Uudehkona lukijana voisin kommentoida sen verran, että kun sinulla nyt ilmeisesti on reilusti aikaa niin voitkin alkaa kirjoittamaan enemmänkin niistä pelijutuista, thank you... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Peleistä kyllä on mukava kirjottaa mut en tiä kuinka moni niitä jaksaa lukea x)

      Poista
  3. Sun juttuja on jotenkin aina piristävä lukea, toivottavasti tuut jatkossa kirjotteleen taas enemmän!

    VastaaPoista
  4. Mä oon kaipaillut! Oon käyny välil kattoo onko mulla vaan menny ohi jos oot jotain kirjotellu.. :D

    VastaaPoista