sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Tracon hehkutusta ja kuulumisia~

Puuh, onpas taas ollu taukoa kirjottelusta! Olin just kuuden päivän työputken vanhainkodissa ja sitä ennen oli Tracon, niin kiirettä on pitäny ja oon ollu ihan super väsyny, mut jostain syystä silti suht onnellinen ja hyvällä tuulella. :D Ehkä tää syysmasis tästä helpottaa!

Eli tosiaan, Tracon oli viikko sitten. Alunperin mun piti vaan käydä ostamassa kamera kaverilta ja lähteä takaisin kotiin, mutta kameran ostettuani sainkin hirveen innostuksen ja Mäkkärin kautta kipitin kotiin vaihtamaan vaatteet ja palasin conialueelle. En katunut. Oli paras viikonloppu hetkeen ja yllättäen ensimmäinen coni, missä en ollut normivaatteissa.

Tuommoisena punaisena meidona siellä olin~ Asu on tylsästi tilattu eBaysta, mutta mitäpä sillä väliä? En osaa ite tehdä mitään ja tykkäsin tuosta ihan hirveästi. Erityisesti väri oli mieleinen ja sopi mulle kun nenä päähän. :D Aion jatkossakin mennä coneihin pukuilemaan ja aion jopa yrittää tehdä jotain asua itse... Ensimmäisenä ajattelin yrittää tehdä Tailmon kigurumin, mutta saas nähdä mitä siitä tulee!

Mutta niin... viikonlopusta. Ensimmäisen päivän olin aika lailla kännissä, koska ujostutti ihan liikaa. En kuitenkaan tehny mitään tyhmää, niin ei se silleen haitannu vaikka hmm... niin. Eihän se nyt mitenkään fiksua ollu, mutta ainakin sain sanoja suustani! Hengasin alussa ja lopussa tosi paljon yksin, mutta yhdessä vaiheessa törmäsin mun IRL kaveriin ja menin sitten sen ja sen kavereiden kanssa hengailemaan~ Käytiin Kotipizzassa ja oltiin vaan. :3 Oli kyllä tosi kiva, ettei tarvinnu yksin hengata. Törmäsin myös moniin tuttuihin, joita en oo pitkään aikaan nähny ja oli ihana päästä halimaan ihmisiä!


Sain Jonilta tikkarin (for you my love, oikeen kumarruksen kera<3) ja Tailmon pääsi poseeraan sen kanssa x3 Ihanaa!

Lähin aika aikasin conialueelta ja kotona nukahdin melkein heti. :D Mut heräilin sitten jossain vaiheessa yöllä ja sit Jati tuli mun luo yöks kun oli ollu vähä iltabileissä :3 Hihih, iltakin oli oikeen mukava ja aamulla mentiin sit yhdessä takas conialueelle~

Sunnuntai oli vähän tylsempi päivä, mutta sain Jonin ottamaan mun kameralla kivasti kuvia mun meidopuvusta ja tuli muutama ihan hyväkin! Sitten pääsin yhden japskinaisen kanssa yhteiskuvaan ja yks meido halus musta kuvan. Olipa jännittävää, mun ekat conikuvat! Melkein iski paniikki, mutta nielin pelkoni. : D Sunnuntaina ei kauheesti tullu tuttuja vastaan, mut pääsin ainakin halimaan mut iski pieni conimasis kun olisin halunnu halia yhtä vaikka tunnin putkeen ;__; Mutta kaikkea ei saa mitä haluaa! Oon niin onnellinen että menin tonne, koska oli ihan superia! Seuraavaa conia odotellessa... : )


Loppuun vielä uusin kuva musta, pari tuntia sitten otettu. Ihanasti tucca asettunu x) Olispa aina tollanen!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti