tiistai 2. syyskuuta 2014

Guardians of the Galaxy

GotG hypetys ei mun osalta tunnu lähtevän yhtään mihinkään ja uskaltaisin veikata, että ei oo menossa mihinkään vielä vähään aikaan. Oli se elokuva vaan niin mahtava ja upea, että en kestä. Onnistuin myös nappaamaan pari celebrity crushia sen avulla, että oon niin onnellinen että menin kattomaan sen... kahdesti. Kolmas kerta harkinnassa, vielä vois parit kyyneleet tihrustaa elokuvalle. En tosiaan tienny elokuvasta yhtään mitään, en tienny muuta kun että Marvelin ja Marvelin leffoista en oo ikinä pahemmin perustanu. En tienny, että siinä on näyttelemässä mun lempipainija, enkä tienny että siinä on myös paljon komediaa. Ihan super positiivinen yllätys! : )

Ensinnäkin nää kaks mahtavaa näyttelijää, voi että kuinka hyvin on näyttelijät valittu! Chris Pratt (uusi celebrity crush) on paras valinta Peter Quilliksi ja hoiti kyllä roolinsa erittäin hyvin, ihan sairaan mahtava heppu. Tottakai myös komea, mutta näyttelijäntaidot mut ensimmäisenä vakuutti. Oi että, upea mies!
Zoe Saldana oli kans aika tuntematon nimi, mutta hyvin hoiti roolinsa Gamorana ja voi kuinka nätti :3 Paras valinta rooliinsa, kuten vastanäyttelijänsäkin. Selvästi kemiat kohtaa näillä kahdella ja se on erittäin hyvä juttu. Hieman kyllä hävettää tuo määrä Chris Pratt rebloggeja ja postauksia mitä mä tumblrissa kaikki päivät laittelen, oon vaan niin koukussa tuohon jätkään :> Ei oo ollu celebrity crushia sen jälkeen kun Twilightit tuli ja mun Taylor Lautner riippuvuus meni ohi. x)

Muussakaan castingissa ei ole mitään valitettavaa, Lee Pace on mahtava, Vin Diesel on mahtava, Batista on super mahtava ja hoiti roolinsa tosi hyvin... jne. Paljon oli tuttuja naamoja ja ääniä, paljon oli myös uusia tuttavuuksia. Ihan täydellinen roolitus. Karen Gillan oli täydellinen Nebula. Ihana!

Tässä yks mun lempikohtauksista. Todella kaunis kohtaus, ihan mahtava. Groot on kyllä ihan mahtava hahmo, tosi symppis vaikka ei puhu pahemmin. Mutta se mahtava hymy. Osaa myös taistella ja on tosi herkkä, vaikka onkin vaan tommonen puumies :3 We are Groot oli ehkä koko leffan surullisin kohtaus ja itkeä tirauttelin kyyneliä pitkään vielä sen jälkeenkin. Täydellisesti tehty ja tosi surullinen... mutta kuitenkin niin koskettava. Huhhuh, liikaa tunteita.

Ei mulla ole oikeastaan mitään huonoa sanottavaa tästä leffasta, ei yhtään mitään. Kaikki oli täydellistä. Mahtavat hahmot, tosi upea miljöö, paljon hyvää huumoria, hienot puvustukset ja muutkin lavastukset ja maskeeraukset. Pituus oli just sopiva, enkä ehtiny leffan aikana tylsistyä ollenkaan.

Varmaan ärsyttävää tää mun hehkutus, mutta en oo ikinä rakastunu mihinkään leffaan näin nopeasti ja näin vahvasti, että tää on mulle ihan uus tunne. :D Mut ihanaa tää on, lisää tällästä! Ja tottakai odottelen Guardians of the Galaxy kakkosta, tulee niiiiin eeppistä~




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti