sunnuntai 17. elokuuta 2014

Päivä Helsingissä pikkusiskon kanssa

Jee, olin eilen viettämässä mukavaa lauantai päivää Helsingissä mun ens kuussa 14v täyttävän pikkusiskon kanssa. Olipa ihanaa lähteä välillä jonnekin Tampereelta ja pitkästä aikaa niin, että oli oikein matkaseuraa!
 Aamulla tuhlasin aikaa selfieihin ja sainhan jopa yhden siedettävänkin otettua :D Asuna tosiaan tollanen löysä sininen paita, farkkushortsit ja ohuet sukkahousut. Yhtään ei tullu kuuma, joten asuvalinta oli ihan sopiva. Kylmä oli kyllä illalla ja Vonkaputouksessa kastumisen jälkeen, mutta aurinko kuivatti nopeasti :D


 Olipa kiva päästä testaamaan uutta Onnibussia, kävin viimeks sillon, kun linjoja oli vaan muutama ja bussit oli vielä pienempiä. Ihan paras juttu, että pysty koko matkan lataamaan puhelinta ja nahkapenkit oli oikeen mukavat :D Oli kivasti tilaa ja vielä neljän paikalla kun istu, niin oli tilava pöytä missä pitää tavaroita. Akkuhan ehti loppua jo ennen kotimatkaa, vaikka bussista ulos astuessa sitä oli 100%. Mä tarviin varmaan jotain vierotusta, etten ois aina puhelin kourassa!

Matka kesti kaks tuntia, mitkä meni ihan hujauksessa, vaikka en mitään erityistä tehnykkään. Kuuntelin koko matkan Haloo Helsinkiä ja sitten joko luin Charlaine Harrisin kirjaa, räpläsin iPadia tai laitoin Whatsapp viestejä :-) Mä jotenkin nautin bussimatkoista ihan hirveästi! On aina paljon onnellisempi, kun matkustaa johonkin, vaikka kyseessä oiskin vaan Helsinki :D

Helsingissä käytiin ensin Mäkkärissä ja sitten kipitettiin Linnanmäelle :] Ostettiin molemmat hupirannekkeet, vaikka pikkusisko olikin pelkuri ja sain mennä moneen laitteeseen ihan yksin :D Ukko ja Kingi oli mun lemppareita ja Kieppi oli hirvein ikinä, pää oli aika kipeenä sen jälkeen. Aattelin et se on joku lälly lastenlaite, mutta eiii. Vonkaputous oli paras, kun kastu ihan litimäräks. Onneks Lintsille tuli jonoja vasta sen jälkeen, kun olin jo kaikki mukavimmat laitteet jo kokeillu :>



Paras ja ainoa pikkusisko x) Ylemmässä ollaan Kingin jonossa ja alemmassa ollaan Hurjakurussa matkalla kohti hurjaa kyytiä, hehe. :D

Ei me siellä montaa tuntia viihdytty, mutta kaikkea tuli nähtyä ja koettua, sekä karkkikaupasta kävin hakeen päärynämansikkajäähilejuoman ja viis kappaletta karkkitankoja *3* Helsingin keskustassa odoteltiin bussia 1,5 tuntia ja syötiin eväinä pari kolmioleipää. Oli ihan hauskaa istuskella Kiasmalla ja odotella Onnibussia, oli mukavaa kun jalat sai lepoa ja pysty kuivatteleen shortseja jotka oli edelleen litimärät Vonkaputouksen vuoks x)

                                      Tähän suihkulähteeseen ihastuin oikein kunnolla, tosi nätti :>


Loppuillan suunnitelmatkin on selvillä, leffaan! Viikko sittenhän mä Guardians of the Galaxyn kävin jo kattomassa, mutta koska se oli 2D niin päätin että meenpäs kattoon sen uudestaan. Toi on kuitenkin nykyään mun lempileffa ja pakko nähdä se heti uusiks, koska se oli niin hyvä! Olin myös sillon pienemmässä leffateatterissa ja tuo Plevna on mun lemppari :> Maltan tuskin odottaa, vois jopa poppareita ostaa~ ^_^ Chris Pratt, here I come! Elokuvissa käyminen on parasta, vaikka harvoin jaksankaan lähteä kun en kestä katella muita ihmisiä, kun oon usein ainoa joka on siellä yksin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti