tiistai 26. elokuuta 2014

Nopeat kuulumiset ennen BB postausta

Ohoi, ohoi! Nopea kuulumispostaus, ennen kun alan kirjottaa sunnuntaina alkaneesta Big Brotherista postauksen, julkasen sen tän jälkeen. :D

Kesätyöt loppuu tänään ja viime viikolla alko työssäoppi vanhainkodissa. Kolmas päivä siellä huomenna, sit alan oleen siellä 5pv viikossa, kun kesätyöt ei oo enää häiritsemässä. Ahdistaa vieläkin tosi paljon, mut oon yrittäny mennä sinne paremmalla asenteella, niin se vähän helpottaa. :>

Viikonloppuna olin Helsingissä ja Cheekin Olympiastadion keikalla! Oli ihan super mahtavaa ja sain pari uutta kaveriakin. Harmittaa hirveästi, kun meni juominen hieman överiks mutta onneks ihana Espoo toverini pelasti mut ja otti mut yöks. ;_; Kiitti, oot ihan paras! :3

Eilen kävin kampaajalla ja tuccaa lähti pois paljon! Keveni ainakin puolella ja aikaakin meni 1,5h, mutta kampaamossa oli vaan kaks työntekijää ja asiakkaita kävi tasasin väliajoin. x) Oon tosi tyytyväinen tähän tuccaan, sitten kun vielä sais vähän väriä päähän niin perfecto~

Tossa toi mun pehko. Takaa lähti suunnilleen puolet ja sivuiltakin lähti ihan kiitettävästi. Oon kyllä tosi tyytyväinen, nostan kyllä sitä ite enemmän pystyyn, kun mitä kampaaja nosti :> mut oioi. Otsistakaan ei pilannut, vaikka kampaajat usein kusee mun otsatukkani!



Keikalla en ottanu kun pari kuvaa ja kuten huomaatte, laatu on aika surkea ja olin aika kaukana. :D Mutta enhän mä sinne kuvia menny ottamaan! x) Tossa myös vielä uninen Venni. Oli viikonlopun jälkeen hieman väsyny, kun oli ollu porukoilla Vilin kanssa hoidossa ja siellä oli 4 muutakin kissaa ja koira.

Siinäpä ne, nyt taas tasasta arkea... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti